|  |  Do zadań Sekretarza należy: 1) pełnienie stałego nadzoru nad funkcjonowaniem Urzędu,2) uczestniczenie w przygotowaniu projektów uchwał, zarządzeń,
 3) organizowanie czynności związanych z przeprowadzeniem wyborów samorządowych, parlamentarnych, prezydenckich oraz referendów,
 4) nadzór nad tworzeniem zakresów czynności Dyrektorów komórek organizacyjnych w Urzędzie oraz Dyrektorom jednostek organizacyjnych,
 5) wdrażanie oraz usprawnianie zasad ustalonej przez Burmistrza polityki gospodarowania zasobami ludzkimi, funduszem płac i majątkiem urzędu,
 6) organizowanie współpracy z sąsiednimi gminami, instytucjami, stowarzyszeniami, itp.,
 7) wykonywanie innych czynności powierzonych mu na podstawie art. 33, pkt.1 ust.4 ustawy o samorządzie gminnym,
 8) uczestniczenie w dokonywaniu oceny pracy podległych pracowników,
 9) organizacja i nadzór nad działaniami związanymi z promocją Miasta,
 10) wykonywanie innych poleceń Burmistrza.
 |